تهویه مطبوع, کانال هوا

سوالات رایج (FAQ) درباره اجرای کانال هوا

سوالات رایج (FAQ) درباره اجرای کانال هوا

  • شرایط پرداخت چگونه است؟

بخشی از هزینه های انجام کار پیش از شروع پروژه دریافت می شود.

شرایط ویژه ای برای خدمات پرداخت در نظر گرفته شده است.

(سوالات رایج (FAQ) درباره اجرای کانال هوا)

  • آیا نیاز به انجام پیش پرداخت وجود دارد؟

بله، در زمان امضای قرارداد همکاری 50% از مبلغ کل قرارداد دریافت می شود.

 50% باقیمانده باید پیش از پایان عملیات پرداخت شود.

همچنین شما می توانید کل مبلغ قرارداد را حین امضای قرارداد پرداخت کنید.

(سوالات رایج (FAQ) درباره اجرای کانال هوا)

  • مبلغ قرارداد به چه کسی باید پرداخت شود؟ شرکت اورانوس و یا نصاب؟

بسته به نوع پروژه انجامی شما می توانید پرداخت را در شرکت،

به صورت پرداخت آنلاین و یا از طریق دستگاه های خودپرداز سیار ما،

به نصاب کانال پرداخت نمایید.

(سوالات رایج (FAQ) درباره اجرای کانال هوا)

  • آیا امکان پرداخت به صورت چک وجود دارد؟

گروه صنعتی اورانوس این امکان را برای شما فراهم آورده تا صورت حساب خود را به صورت چک پرداخت کنید.

  • آیا امکان پرداخت قسطی وجود دارد؟

قطعاً! واحد مالی گروه صنعتی اورانوس شیوه های پرداخت متعددی در نظر گرفته است،

 که شما بتوانید بسته به توان خود هزینه ها را به صورت قسطی پرداخت کنید.

  • من می خواهم بدانم هزینه کانالسازی ساختمان خود را بدانم. چه کار باید بکنم؟

هزینه های بعضی محصولات از قبیل دریچه ها و کانال های پیش ساخته (فلکسیبل، پلی اورتان و گالوانیزه) مشخص است.

 به منظور دریافت لیست دقیق هزینه های خود با مشاورین ما تماس بگیرید.

(سوالات رایج (FAQ) درباره اجرای کانال هوا)

  • لیست قیمت یک پروژه چه روزهایی داده می شود؟
  • و انجام این کار چقدر طول می کشد؟

ما لیست قیمت پروژه های خود را در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه تهیه می کنیم.

و تلاش می کنیم در سریع ترین زمان ممکن قیمت گزاری را انجام دهیم.

در صورتی که شما در طول هفته در دسترس نبودید، تهمیداتی اندیشیده ایم تا در آخر هفته هم پاسخگوی نیازهای شما باشیم.

  • آیا نارچار هستم قیمت پیشنهادی اورانوس را بپذیرم؟

نه، در مرحله پیشنهاد قیمت، شما هیچ اجباری برای پذیرش این لیست ندارید.

 پیشنهاد قیمت ما برای دو هفته کاری معتبر است.

لطفاً توجه فرمائید که پس از امضای قرارداد، و با شروع عملیات ساخت و نصب،

 و سفارش گزاری محصولات، هزینه ای بابت لغو قرارداد اخذ می گردد.

  • من ساکن تهران نیستم. آیا خدمات شما شامل شهرستان ها هم می شود؟

در حال حاضر گروه صنعتی اورانوس در کلیه شهرهای استان تهران، البرز و قم نمایندگی فعال دارد.

خدمات ما تا شعاع 35 کیلومتری نمایندگی های فعال گروه صنعتی اورانوس بدون هزینه های اضافی انجام می پذیرد.

 اگر پروژه شما خارج از این محدوده باشد برخی هزینه های اضافی در نظر گرفته خواهد شد.

  • آیا شما نسبت به خدمات خود گارانتی می دهید؟

بله، کلیه تاسیسات ساخته شده توسط گروه صنعتی اورانوس تا یک سال پس از تحویل محصول شامل وارانتی می باشند.

بعلاوه، برخی دیگر از تجهیزات به کار رفته در پروژه شامل گارانتی و وارانتی های طولانی تری هستند.

  • آیا گارانتی شما شامل تجهیزات و نصب هم می شود؟

کلیه عملیات اجرایی (بجز برخی موارد مشخص) تا یک سال شامل وارانتی هستند.

سایر تجهیزات دارای گارانتی تولید کننده هستند.

  • در صورت بروز مشکل با چه کسی تماس بگیرم: گروه اورانوس یا نصاب کانال؟

لطفاً با واحد خدمات پس از فروش گروه اورانوس تماس بگیرید.

 درباره پروژه های بازسازی می توانید با واحد فنی ما تماس بگیرید.

  • آیا شما برای خسارات و تصادفات بیمه هستید؟

بله، کلیه کارکنان گروه صنعتی اورانوس بیمه شده هستند.

  • آیا کانالسازها و نصاب ها کارمندان گروه صنعتی اورانوس هستند؟

خیر، آنها متخصصین تایید شده و مجربی هستند که بر اساس استانداردهای گروه صنعتی اورانوس به خدمت گمارده می شوند.

  • انتخاب کانال ساز و نصاب بر اساس چه اصول و اولویت هایی انجام می شود؟

ما کانالسازهای خود را بر اساس نمونه کارهای قبلی و تجارب کاری انتخاب می کنیم.

ما اطمینان حاصل می کنیم که این متخصصین دوره های لازم را گذرانده باشند.

 و سابقه کاری آنها مثبت و مفید باشد.

کلیه مدارک شناسایی و هویتی کارکنان گروه صنعتی اورانوس تایید شده است.

علاوه بر این، آنها ملزم به اجرای تعهدات و الزامات مصوب در گروه صنعتی اورانوس می باشند.

  • چرا ما باید خدمات گروه صنعتی اورانوس را انتخاب کنیم؟

برای آرامش خیال و آسودگی خاطر! به لطف کانالسازهای مجرب ما، گارانتی هایی که می دهیم،

 برنامه های حمایتی و همینطور شرایط پرداخت منعطف و متنوعی که ارائه داده ایم،

 کلیه مراحل اجرای پروژه شما هیچ استرس و نگرانی ای ایجاد نمی کند و اصطلاحاً موی لای درزش نمی رود.

(سوالات رایج (FAQ) درباره اجرای کانال هوا)

  • شما چگونه از رضایت مشتریان خود اطمینان حاصل می کنید؟

در حین انجام پروژه، ما خدمات ثابت مشتریان را اجرا می کنیم.

پس از پایان اجرای پروژه، نصاب و مشتری اقدام به کنترل و بازرسی کارهای انجام شده می کنند تا از برآورده شدن خواسته های مشتری اطمینان حاصل کنند.

در پایان، ما با کلیه مشتریان خود تماس می گیریم تا پرسشنامه رضایتمندی را تکمیل کنند،

 و به این ترتیب ما از کیفیت خدمات ارائه شده توسط همکارانمان آگاه می شویم.

  • چگونه می توانم با خدمات پس از فروش شما تماس بگیرم؟

شما می توانید با شماره تلفن 02166033088 تماس گرفته و یا در تلگرام و واتس اپ به شماره 09351001078 پیام بگذارید.

(سوالات رایج (FAQ) درباره اجرای کانال هوا)

  • من می خواهم یک شکایت ثبت کنم.
  • چگونه این کار انجام می شود؟

شما می توانید با شماره تلفن 02166033088 تماس گرفته و یا در تلگرام به شماره 09351001078 پیام بگذارید.

  • چطور می توانم نظر خود را درباره تجربه همکاری با گروه صنعتی اورانوس به شما اعلام کنم؟

شما می توانید با شماره تلفن 02166033088 تماس گرفته و یا در تلگرام به شماره 09351001078 پیام بگذارید. همچنین می توانید در بخش های مختلف وب سایت ما نظرات خود را بگذارید.

  • آیا شما خدمات تعمیرات و سرویس نگهداری ارائه می دهید؟

خیر، در حال حاضر چنین خدماتی ارائه نمی دهیم.

  • مراحل نصب کانال شامل چه فرایندهایی است؟

در پروژه های کوچک از قبیل نصب کانال برای کولر آبی و ساختمان های کوچک،

کلیه مراحل نصب طی چند ساعت قابل انجام است.

برای پروژه های بزرگتر، فرایند انجام پروژه و زمان بندی آن بستگی به خدمات درخواستی و پیچیدگی کار دارد.

 گروه صنعتی اورانوس روند انجام پروژه را به صورت کتبی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

(سوالات رایج (FAQ) درباره اجرای کانال هوا)

  • چه زمانی شما می توانید شروع کنید … و به اتمام برسانید؟

در پروژه های کوچک, عملیات ساخت و اجرا طی چند روز پس از خرید انجام می شود.

در کمتر از 24 ساعت پس از ثبت قرارداد با شما تماس گرفته می شود تا قرار ملاقاتی با شما سر پروژه تنظیم گردد.

 فرایند انجام کار شامل بازدید، اندازه گیری، طراحی، و سفارش گزاری می شود.

باید توجه داشت مواردی نظیر دسترسی به پروژه، شرایط آب و هوایی، در دسترس بودن مشتری،

و شرایط محیط کاردر زمان بندی تحویل پروژه تاثیر می گذارند.

  • چه موارد دیگری در این باره وجود دارد؟

پیمانکار مجهز به کلیه لوازم مربوط به اندازه گیری و نصب است.

ترجیح ما بر این است که محیط کاری و راهروهای مجاور به طور کامل از کلیه موانع و وسایل غیرضرور پاکسازی شود

تا آزادی عملیات و حرکت برای کارکنان ما فراهم شود.

نیاز است تا هزینه کلیه مصالح مورد نیاز و اقلام مصرفی در پروژه پیش از انتقال،

 توسط مشتری پرداخت شود.

  • برنامه کاری به چه ترتیبی است؟

ساعات کاری کانال سازها زمان مشخصی در طول شبانه روز می باشد.

در صورتی که مشتری نتواند در این زمان سر پروژه حاضر باشد،

 لازم است یک نماینده مشتری (بالاتر از سن 18 سال) در محل حضور داشته و ناظر فرایند نصب و اجرا باشد.

  • من برنامه زمان بندی خود را دارم. ایا شما می توانید خود را با آن وفق دهید؟

ما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا برنامه کاری را طوری تنظیم نماییم ،

که کانال ساز بتواند مطابق برنامه پیشنهادی شما اقدام به اجرای پروژه نماید.

(سوالات رایج (FAQ) درباره اجرای کانال هوا)(برای دیدن محصولات کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید